Mythologia

Natale Conti, Mythologia, 1567-1627 : un laboratoire éditorial


Trespasser

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nature :

v.intr.

FEW :

FEW 7, 720b, *passare

sens actuel(s) :

mourir

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Mythologie, Paris, 1627 - III, 01 : De ce que les Anciens ont creu touchant les Enfers
179-4[...] te, & ne ſe miſt en deuoir de ſe remettre en memoire toute ſa vie paſſee, pour ſe diſpoſer entant qu’il pouuoit à combattre tous ces aſſauts. Car la meilleure paſſade & ſaufconduit que puiſſent auoir ceux qui treſpaſſent, c’eſt l’innocence & teſmoignage en leur ame d’auoir veſcu en gens de bien. C’eſt le ſeul moyen qui fait que nous comparoiſſons pardeuant tous Iuges la teſte hauſſee, & nous rend hardis & courageux à l’encontre de tous [...]
Mythologie, Paris, 1627 - III, 06 : De Cerbere
193-39[...] ration de choſes naturelles ; de la vient que quand les ames deſcendent du Ciel aux Enfers, c’eſt à dire quand elles naiſſent, Cerbere les flatte, & celles qui ſ’en veulent aller, c’eſt à dire qui ſont preſtes à treſpaſſer, il leur fait peur & les eſtonne, pource que la nature s y oppoſe, & ne void point de bon courage le decez de perſonne. Ceux qui prennent Cerbere pour la terre, ſi ſont ils neantmoins [...]
Mythologie, Paris, 1627 - III, 10 : D’Aeaque
203-21[...] nfernauxRecerchons à cette heure que veulent dire ces Iuges. Apres que les Parques ont acheué de filer le deſtin de quelqu’vn, & que le iour de ſa mort approche, alors l’eſprit de l’homme qui eſt ſur le point de treſpaſſer, comme ie diſois n’aguere, preuoyant ce qui en doit eſtre, entre en conte auec ſoy-meſme, examine toute ſa vie paſſee, & remet au d [...]
Mythologie, Paris, 1627 - III, 18 : De la Lune
243-27[...] nt indignez contre eux, & que leurs actions ne leur eſtoient point agreables. Car les Anciens auoient opinion que le tintement de l’airin ſeruoit non ſeulement pour le defaut de la Lune, mais auſſi pour ceux qui treſpaſſoient, pource qu’il eſt ſi pur & clair qu’on ne le ſçauroit purifier dauantage : & pour cette raiſon on ſ’en ſeruoit quand il eſtoit queſtion de faire quelque expiation, reueuë ou [...]
Mythologie, Paris, 1627 - III, 21 : De la riviere de Leté
269-7[...] Dieu, attendu que le ſens & la vigueur de l’eſprit, apres auoir exacement eſpluché ſes actions & comportemens paſſez, vient peu à peu à manquer, & toutes les functions du corps ceſſent, & en fin l’on treſpaſſe. [...]

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